הרשמה
כניסה למערכת
צור קשר
קייטנת כדורגל

אתרי תיירות - TourSites.co.il

אפיק פרסום התיירות המשתלם ביותר.

דף ראשי מבצעים למה זה משתלם אודות המערכת אתרי הרשת מי אנחנו
שלום אורח\ת
   

למה זה משתלם? TourSites מול שאר אפיקי הפרסום

עם ממוצע של מעל 18 אחוזי סגירה TourSites הינו אפיק פרסום ושיווק משתלם ביותר עבור חב' תיירות, משרדי נסיעות, סוכנים ומדריכי טיולים.
כדי להבין למה זה משתלם עשינו השוואה בין TourSites לבין אפשרויות הפרסום הנפוצות באינטרנט ושאר המדיות המקובלות.

TourSites לעומת פרסום בGoogle    |    TourSites לעומת שטחי פרסום    |    TourSites לעומת עמלה פר מכירה


TourSites לעומת פרסום בגוגל (PPC- תשלום פר הקלקה)

בגוגל משלמים על כל כניסה לאתר, בTourSItes רק על שם לקוח ומספר !!

הPPC של גוגל במספר מילים....


חיפוש בגוגל, מודעות בתשלום (PPC) ותוצאות רגילות

ה-PPC של גוגל (Pay Per Click) הפך להיות אפיק הפרסום הגדול והנפוץ ביותר בעולם האינטרנט.
כאשר גולשים מבצעים חיפוש בגוגל (נאמר של "טיסה לתאילנד") מופיעות תוצאות החיפוש הרגילות ולצידן פרסומות בצורת מודעות מילים (קישורים ממומנים).
כל פעם שגולשים לוחצים על מודעת המילים שלכם אתם משלמים לגוגל לפי רמת התחרות בתחום.

עלויות פר הקלקה (מתוך מערכת גוגל)

בתמונה משמאל רשימה חלקית מתוך מערכת הPPC של גוגל המעריכה כמה תצטרכו לשלם עבור כל פעם שמישהו יילחץ על המודעה שלכם (אגב, ידוע כי הערכות האלו נמוכות ב15 עד 40% מהמחיר האמיתי, תשאלו כל איש PPC).

אז מה רואים בתמונה משמאל?

- לא רק שהמחירים של גוגל גבוהים יותר אלא לעיתים פי 2 עד 3 מהעלות של TourSites

- וזה לא הכל! אל תשכחו שלא מדובר בלקוח ששלח לכם שם וטלפון, אלא על גולש שלחץ על מודעת המילים שלכם ורוב הסיכויים שלא ייצור עמכם קשר.

TourSites לעומת שטחי פרסום (באינטרנט, עיתונות ומדיות נוספות) .


כאשר רוכשים פרסום במדיות כלליות או בעלות גבוהה יותר במדיות ממוקדות לתחום התיירות, אנשי המדיה יכולים לרוב להעריך מספר חשיפות או תפוצה של המודעה שלכם אולם אין באפשרותם להבטיח מספר לקוחות פוטנציאלים.

הרבה פעמים בעלי עסקים ואנשי שיווק נתקלים במצבים בהם רכשו שטח פרסום שעלותו הייתה גבוהה מהתמורה, זאת אומרת שהפרסום גרם להפסד והכניס פחות מעלותו. מצבים אלו קורים לעיתים גם לאחר מחקר שוק ובדיקת כדאיות פרסום.

עלות חבילה של 100 לידים בTourSites הינה כשל מודעת 6 אינץ' בעיתון מקומי. בתמורה לעלות הזו תקבלו מאיתנו 100 מספרי טלפון ושמות של אנשים אשר פנו אליכם מתוך רצון לאחר שקראו את פרטי ההצעה שלכם.



TourSites לעומת תשלום עמלות.



שיטה נהוגה ומוכרת בתחום התיירות היא תשלום עמלה, בדרך כלל לסוכנים וחברות המפיצים את הדילים וההצעות של חברות תיירות ומשרדי נסיעות אחרים. יתרון השיטה הזו היא שהתשלום מבוצע לפי עיסקה בטוחה אשר נרכשה דרך הסוכן המוכר, אולם החסרון הוא שעמלת הסוכן מתבטאת באחוז מסויים מהעסקה שעולה על עשרות דולרים ואף יותר.

רשת אתרי התיירות של TourSites מאפשרת לכם להפיץ באופן נרחב את ההצעות והדילים שלכם. כאשר חבילה של 100 פניות עולה לכם כמו תשלום עמלה על עיסקה אחת אין ספק שההפצה בTourSites משתלמת כבר מהעסקה הראשונה.




© בשרו - שיווק מוצרי אינטרנט
רשימת אתרי תיירות